سفارش تبلیغ
صبا ویژن
</

 

این وبلاگ آماده پاسخ گویی به تمام سئوالات و شبهات اعتقادی ، قرآنی ، فقهی ، فلسفی و حدیثی می باشد
 

 

پاییز 1385 - پاسخ به پرسش ها و شبهات حدیثی

 

تماس سایت های مشابه قرآنی فلسفی فقهی زنان حدیثی تربیتی اعتقادی

محمد رضا بهروز :: 85/7/12:: 4:46 عصر

اوّلا سند حدیث مخدوش است , چون رجال این سند یا مجهول الحال اند و یا مهمل و نامی از آن ها درکتاب های رجالی ذکر نشده است . ادامه مطلب...

محمد رضا بهروز :: 85/7/12:: 4:43 عصر

این که نوشته اید علم به معنای لغات قرآن حاصل نمی شود مگر به کمک احادیث اهل بیت(ع)، این حرف عمومیت ندارد و این گونه نیست که تمام الفاظ و جملات قرآن مبهم باشد و در فهم معنا نیاز به بیان روایی داشته باشیم. ادامه مطلب...

محمد رضا بهروز :: 85/7/12:: 4:42 عصر

این روایت اولین روایت باب جهات علوم ائمه(ع) از جلد 26 بحارالانوار است و علامة مجلسی این حدیث را از ارشاد مفید، ص 257 و احتجاج طبرسی، ص 203 نقل کرده است. البته شبیه این روایت فراوان است. ایشان در این باب 149 روایت در مورد علوم ائمه نقل کرده است.ادامه مطلب...

محمد رضا بهروز :: 85/7/12:: 4:41 عصر

درخصوص سند همه خطبه‏ها، کلمات و نامه‏های نهج‏البلاغه نمی‏توان قضاوت نمود، زیرا

قضاوت در این خصوص مبتنی بر آن است که همه خطبه‏ها، نامه‏ها و کلمات امام‏علیه‏السلام از نظر سند بررسی شود.ادامه مطلب...

محمد رضا بهروز :: 85/7/12:: 4:40 عصر

عوامل جعل و تحریف در روایات و تاریخ اسلامی منحصر به عامل و انگیزه سیاسی نیست. اگر چه انگیزة سیاسی یکی از بزرگ ترین، بلکه سر آمد دیگر عوامل جعل و تحریف به شمار می آید. ادامه مطلب...


 

 

پاسخگویی زنده

 

 

لوگوی دوستان

 

 

لینک دوستان

 

با نک پرسش های حدیثی

 

 

 

:: آرشیو ::

:: کل بازدید ها ::

183593

 

::بازدید امروز ::

6

بهمن 1384
اسفند 1384
فروردین 1385
تیر1385
مهر 1385
تابستان 1386
بهار 1386
پاییز 1385

::جستجوی وبلاگ::

 

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

::اشتراک::

 

 

::وضعیت من در یاهو::